Кошик (0)

Публічний договір

 Договір-оферта на купівлю товару через Інтернет-магазин 

Цей Договір є публічним договором – офертою (пропозицією) інтернет магазину "Doliva.ua" з фізичною особою  (надалі – «Покупець»), що включає всі суттєві умови організації купівлі – продажу дистанційним способом (тобто через Інтернет-магазин).

Умови даного Договору регулюють взаємовідносини Сторін публічного договору та підпадають під регулювання  Цивільного кодексу України, Закону України «Про захист прав споживачів», Закону України «Про електронну комерцію».

 

  1. Інформація про товар

 

1.1. Товар представлений в каталозі через фото-зразки, є оригінальною продукцією.

1.2. Кожен фото-зразок супроводжується текстовою інформацією: артикулом, ціною і описом товару.

1.3. Зазначена на Сайті ціна товару може бути змінена Інтернет-магазином в односторонньому порядку.

1.4. У разі зміни ціни товару, замовленого Покупцем, менеджер Інтернет-магазину при першій можливості інформує про це Покупця (по телефону або за допомогою електронної пошти) для отримання підтвердження або анулювання замовлення. При неможливості зв'язатися з Покупцем дане замовлення вважається анульованим.

 

2) Товар та порядок придбання товарів

 

2.1 Супроводжуючі Товар фотографії можуть незначно відрізнятися від фактичного зовнішнього вигляду Товару, з огляду на особливості колірної передачі різних пристроїв, за допомогою яких проглядається Сайт. Супроводжуючі Товар описи/характеристики не претендують на вичерпну інформативність і можуть містити друкарські помилки. Оновлення інформації, представленої на Сайті, проводиться щодня.

2.2. Замовлення може бути оформлене Покупцем самостійно через корзину сайту, або зв’язавшись із менеджером по телефону, що вказаний в розділі «Контакти».

2.3. Покупець Інтернет-магазину має право оформити замовлення на будь-який товар, представлений на Сайті Інтернет-магазину.

2.4. У разі відсутності замовлених Покупцем Товарів на складі Продавця, останній має право виключити вказаний Товар із Замовлення/анулювати Замовлення Покупця, повідомивши про це Покупця шляхом дзвінка або направлення відповідного електронного повідомлення на адресу, вказану Покупцем при реєстрації, або іншим способом.

2.5. При відсутності товару Покупець має право замінити його аналогічним товаром, відмовитися від даного товару, анулювати замовлення.

2.6. Покупець має право відмовитися від замовлення в будь-який час до моменту його відправки Покупцеві, поставивши до відома Інтернет-магазин, зателефонувавши по телефону.

2.7. У випадку ануляції повністю або частково передплаченого Замовлення вартість анульованого Товару повертається Продавцем Покупцю способом, яким Товар був оплачений.

2.8. Покупець несе повну відповідальність за надання неправдивих відомостей, що спричинило за собою неможливість належного виконання Продавцем своїх зобов'язань перед Покупцем.

2.9. Після оформлення Замовлення на Сайті Покупцеві надається інформація про передбачувану дату доставки шляхом дзвінка підтвердження на телефон, вказаний Покупцем в замовленні. Менеджер, який обслуговує дане Замовлення, уточнює деталі Замовлення, погоджує дату доставки, яка залежить від наявності замовлених Товарів на складі Продавця і часу, необхідного для обробки і доставки Замовлення.

2.10. Очікувана дата передачі Замовлення в Службу доставки повідомляється Покупцю менеджером, обслуговуючим Замовлення, по електронній пошті або при контрольному дзвінку Покупцеві.

 

3) Ціна і порядок оплати

 

3.1. Ціна кожного окремого Товару визначається Продавцем і вказується на сайті Інтернет-магазину. Ціна Замовлення визначається шляхом додавання ціни всіх включених в Замовлення Товарів, яка дорівнює сумі, підлягаючої до сплати, що вказується на сайті Інтернет-магазину при оформленні Замовлення в момент його розміщення. Вартість послуги доставки або відправлення товару не вказана і не врахована в замовленні.

3.2. При механіці акції «Купи та отримай подарунок», товар, що йменується Подарунком відпускається по ціні 0,06 грн з ПДВ.

3.3. Ціна договору дорівнює ціні Замовлення. Сума замовлення може змінюватися в залежності від ціни, кількості або номенклатури Товару.

3.4 Оплата Товарів здійснюється в національній валюті України.

3.5. Замовлення вважається оплаченим з моменту надходження оплати на розрахунковий рахунок Продавця. Факт оплати Замовлення свідчить про згоду Покупця з умовами роботи Інтернет-магазину.

3.6. До моменту зарахування коштів Покупця на розрахунковий рахунок Продавця товар не резервується. Продавець не може гарантувати доступність Товару Продавця в кількості, зазначеній в момент оформлення Замовлення, в результаті чого можуть збільшитися терміни обробки Замовлення. У разі необхідності здійснення повернення коштів Продавцем Покупцеві для здійснення повернення коштів Покупець зобов'язаний повідомити Продавцеві реквізити банківського рахунку, на який Продавець зобов'язаний перерахувати грошові кошти.

3.7. Видача і відправка Продукції Покупцеві здійснюється після повної оплати вартості Замовлення. 3.8. Вартість транспортної тари включена в вартість Замовлення.

3.9. Покупец має право обрати спосіб доставки замовлення: компанією «Нова пошта» або компанією «Justin», шляхом заповнення відповідної інформації при оформленні замовленні.

3.10.При оплаті замовлення в робочі дні до 12:00 - замовлення передається на відправку «Новій пошті» або “Jastin”   в той же день. Якщо оплата замовлення  відбувається після  12:00   робочого  дня – передача  на відправку   на наступний робочий  день. При оплаті в вихідні дні – замовлення передається на відправку в найближчий робочий день.

3.11. При замовленні товару, на суму від 250 грн. - доставка оплачується у відділення "Нової Пошти" за рахунок Інтернет-магазину наступним за адресою, вказаною Покупцем. Доставка замовлень на суму до 250 грн, оплачується покупцем.

3.12. Адресна доставка "Нової Поштою" будь-яких замовлень оплачується покупцем.

 

4) Якість продукції та гарантія

 

4.1. Відповідальність за якість і комплектність продукції несе Продавець.

4.2. Відповідальність за достовірність документів, що підтверджують якість товару, несе Продавець. Документи, що підтверджують якість товару надаються Покупцеві за запитом по вказаній на сайті електронній пошті в розділі «Контакти».

4.3. У разі виявлення неякісної продукції після поставки її Покупцю, останній має право заявити претензії щодо якості цього товару протягом 10-ти календарних днів після отримання продукції. До неякісної продукції не відноситься факт особистої несумісності (алергічні прояви, свербіж, почервоніння, тощо)  з  продукцією.

4.4. Відповідальність за якість і комплектність продукції знімається з Продавця, якщо псування продукції сталося з вини Перевізника або Кур'єра.

4.5. Відповідальність за якість продукції знімається з Продавця, якщо псування продукції сталося з вини Покупця, коли останній використовує товар не за призначенням.

4.6. При продажу товару за описом Продавець зобов'язаний передати покупцеві товар, який відповідає опису. (Опис товару являє собою певний перелік споживчих властивостей (експлуатаційних характеристик) товару, який передається покупцеві. Опис товару може супроводжуватися його фотографією, графічним зображенням і т. п.)

4.7.  Товар, придбаний в рамках даного Договору відноситься до парфюмерно-косметичних виробів, а тому відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. № 172 "Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів",  обміну і поверненню не підлягає.

 

5) Доставка та передача товару Покупцеві

 

5.1. Доставка товару, придбаного в Інтернет-магазині, здійснюється компаніями  «Нова Пошта» або  «Justin»  на пункт видачі відправлень Нової пошти вказаний в замовленні по території Києва та України, окрім тимчасово окупованих території Луганської та Донецької областей, а також АР Крим.

   5.2. Покупець зобов’язаний при отриманні товару на Новій пошті перевірити кількість, цілісність та комплектність товару та у випадку виявлених відхилень від підтвердженого Замовлення, чи у випадку пошкодження товару, негайно на місці скласти «Акт рекламації» для відповідної заміни некомплектного чи ушкодженого товару, або повернення його сплаченої вартості. Покупець зобов’язаний зазначити в Акті та повідомити Продавцю через Інтернет магазин, який спосіб відшкодування – заміна чи повернення грошових коштів, він вибирає.   

5.3.  Продавець не несе відповідальності за термін доставки замовлення, тому що він залежать від дій третіх осіб (перевізників).

5.4. Покупець не зобов'язаний компенсувати витрати Інтернет-магазину пов'язані з доставкою замовлення, якщо в процесі приймання товару виявиться, що поставлений товар неналежної якості, кількості, асортименту або комплектності.

5.5. Термін доставки замовлення залежить від Перевізника і становить 1-7 діб, в залежності від адреси населеного пункту.

  Тарифи та умови доставки описані на Сайті  « Нової Пошти» https://novaposhta.ua/privatnim_klientam/ceny_i_tarify та «Justin» https://justin.ua/rozrahunok-vartosti/

 

6) Порядок повернення товару неналежної якості

 

6.1. Повернення грошових коштів за товар, який не був доставлений з   причин викладених в даному Договорі, проводиться виключно на підставі письмової заяви Покупця на картковий рахунок Покупця, зазначеним ним у Заяві про повернення грошових коштів, протягом 10-ти банківських днів з дати надання такої заяви в інтернет -магазин.

 6.2. Повернення Товару неналежної якості:

6.2.1. Під товаром неналежної якості мається на увазі товар, який має явний дефект виробничого характеру.   Відмінність елементів дизайну або оформлення від заявленого на Сайті опису не є ознакою неналежної якості.

6.2.2. Зовнішній вигляд Товару, а також комплектність усього Замовлення повинні бути перевірені Одержувачем в момент доставки Товару.

6.2.3. При доставці Товару Покупець ставить свій підпис в квитанції про доставку. Після отримання Замовлення претензії до зовнішніх дефектів товару, його кількості, комплектності та товарного вигляду не приймаються, окрім дефектів товару, які не можна було виявити під час його приймання (не працює помпа подачі крему чи рідини назовні). Сторони погодили, що в разі недотримання обов'язкових вимог зазначеної процедури, признається отримання Покупцем Товару в належному стані - без будь-яких механічних пошкоджень і в повній комплектності.  

6.2.4. Вимоги про повернення сплаченої за товар грошової суми (за некомплектний, пошкоджений при транспортуванні, чи за отримання товару, який не відповідає підтвердженому замовленню, а також за товар дефект якого виявився при користуванні) підлягають задоволенню протягом 14 днів з дня пред'явлення відповідної вимоги (Закон України №1023-ХІІ «Про захист прав користувача», 12.05.1991).

6.3. Повернення грошових коштів здійснюється за допомогою повернення вартості оплаченого Товару на банківську карту або готівкою в залежності від способу оплати за замовлення.

 

7) Відповідальність

 

7.1.  Продавець не несе відповідальності за вибір Покупцем Товару, він лише гарантує відповідність замовлених позицій.

 

8) Права, обов'язки і конфіденційність

 

8.1. Інтернет - магазин створений для організації дистанційного способу продажу товарів через інтернет.

8.2. Інтернет - магазин не несе відповідальності за зміст і достовірність інформації, наданої Покупцем при оформленні замовлення.

8.3. Покупець несе відповідальність за достовірність інформації, зазначеної при оформленні замовлення. Використання ресурсу Інтернет - магазину для перегляду товару, а також для оформлення замовлення є для Покупця безоплатним.

8.4. Інформація, яку надає Покупець є конфіденційною. Інтернет - магазин використовує інформацію про Покупця виключно в цілях функціонування інтернет - магазину (відправлення повідомлення Покупцю про виконання замовлення, відправки рекламних повідомлень і т.д.).

8.5. Власним акцепту Договору або реєстрацією на сайті www.doliva.ua (заповнення реєстраційної анкети) Покупець добровільно дає згоду на збір і обробку своїх персональних даних у зареєстрованій базі Продавця з подальшою метою: дані, які стають відомі продавцеві будуть використані в комерційних цілях, в тому числі для обробки замовлень на придбання товарів, отримання інформації про замовлення, передача телекомунікаційними засобами зв'язку (по електронній пошті, мобільним зв'язком) рекламних та спеціальних пропозицій, інформації про акції, розіграші або будь-яку іншу інформацію про діяльність магазину. Для цілей, передбачених цим пунктом, Продавець має право направляти листи, повідомлення та матеріали на поштову адресу, e-mail Покупця, а також відправляти sms-повідомлення, здійснювати дзвінки на вказаний в анкеті телефонний номер.

8.6. Покупець дає Продавцю право здійснювати обробку його персональних даних, в тому числі: розміщувати персональні дані в бази даних Покупця (без додаткового повідомлення Учасника про це), здійснювати довічне зберігання даних, їх накопичення, оновлення, зміну (у міру необхідності). Покупець зобов'язується забезпечити захист даних від несанкціонованого доступу третіх осіб, не поширювати і не передавати дані будь-якій третій стороні (крім передачі даних комерційним партнерам, особам, уповноваженим Продавцем на здійснення безпосередньої обробки даних для зазначених цілей, а також на обов'язковий запит компетентного державного органу).

8.7. У разі небажання отримувати розсилку, Покупець має право звернутися до Продавця, написавши заяву про відмову від отримання рекламних матеріалів, направивши її на поштову або електронну адресу.

 8.8. У будь-яких конфліктних ситуаціях сторони зобов'язані не піддаватися емоціям, а в першу чергу, зберігаючи спокій, вирішувати конфлікт.